Sunday, October 25, 2009

Facebook in Nokia 5800xm

Kebanyakan hp baru sekarang nie memang boleh online Facebook tanpa pc. Yonz sendiri baru saja berjinak2 dengan Facebook nie... memula nak start memang agak pening sikit, lama2 tue ok la jugak. Yonz buat Facebook nie sebab member2 banyak kat sana... boleh tahu perkembangan semua.















Bila tengok hp N97 yang baru nie siap ada widget Facebook pada stanbyscreen...jeles betul la, nak beli tak mampu lagi...hahaha. Akhirnya Yonz jumpa apps Facebook nie dalam Ovi Store di mana ia support hp Nokia 5800xm. Bila dah install tue memang best la jugak tapi fungsi2nya agak terhad... takde la game2 atau kuiz macam di facebook yang kita surf dalam pc. Apa yang boleh di lihat adalah paparan kemas dan ringkas seperti news feed's, Profile kita, kawan2 dan inbox. Setiap kali kita update status Facebook kita guna hp maka simbol hp akan terpapar. Orang lain yang lihat profile kita akan tahu di mana kita update status kita guna hp.

Kalau ada pakai line broadband unlimited tue boleh la install facebook pada nokia 5800xm... kalo tak pun guna wifi jer..okies

Join My Facebook

No comments:

Related Posts with Thumbnails