Thursday, October 14, 2010

Rizreni : Pengenalan


Kulit OH Skin..

Kulit merupakan organ terbesar badan manusia. Kulit melindungi badan kita daripada persekitaran, mengawal suhu badan, membuang toksin melalui peluh, menghantar informasi deria kepada minda dan mengawal hidrasi badan. Oleh itu penting sekali kita menjaga kulit dengan rawatan kosmetik supaya kulit sentiasa berada dalam keadaan sihat dan cantik.

Kulit cantik bukan bermakna kulit yang putih tetapi kulit yang sihat, kurang kedut, tiada parut, warna serata, liang yang kecil, tanpa jerawat, halus, lembut dan remaja. Kulit cantik dan berseri memberi satu imej dan personaliti yang menarik.

Pengenalan Rizreni

Rizreni Health and Beauty menawarkan produk jagaan kulit dalaman dan luaran yang berasaskan kepada sains yang kukuh, selamat, suci dan berkesan. Produk Rizreni dirumus oleh Dr. Mohd Shahimi Mustapha. Beliau adalah ahli Farmasi, mempunyai ijazah PhD dalam bidang Farmakologi dan bekas Prof Madya Farmakologi, Fakulti Perubatan, UKM. Walaupun rumusan dan produk dibuat di Malaysia, tetapi bahan aktif di import dari serata dunia seperti Perancis, Jepun, USA dan lain2. Namun begitu, rumusan Rizreni ada juga mengguna produk tempatan seperti manjakani, gamat, minyak sawit merah, minyak kelapa dara dan lain2.

"Jangan ragu2 untuk menggunakan produk Rizreni kerana ia dibuat oleh pakar yang diluluskan oleh Kementerian Kesihatan, selamat, berkesan, halal dan boleh dibawa sembahyang. Rizreni juga memberi khidmat nasihat sebelum dan selepas jualan. Pelanggan kami diutamakan..."


No comments:

Related Posts with Thumbnails