Thursday, September 30, 2010

Iron Man Bust milikku


Kalau nak diikutkan betul2, Yonz bukannya peminat Iron Man sangat pun berbanding dengan Transformers. Kebanyakkan toys Iron Man yang berkualiti tinggi datang dari HotToys series (HongKong) yang harganya bermula dari RM600 ke RM800... mana ada budget.

Cuma Yonz tertarik dengan Iron Man collectible bust yang cun beserta harganya yang berpatutan. Setakat post ini ditulis, HotToys telah mengeluarkan 3 jenis Iron Man collectible bust dan 2 daripadanya telah pun berada di pasaran.

>









Post tentang Iron Man Mark IV Bust










Post tentang Iron Man War Machine Bust

Masa mula2 dapat beli Mark IV bust tue memang seronok, lebih2 lagi lepas buka kotak... teruja dengan warna metalik dan bentuknya. Bila War Machine bust pula diumumkan Yonz terus buat pre-oder. Dua bulan lepas tue War Machine bust pun sampai ke pasaran Malaysia yang akhirnya menjadi milik Yonz.


War Machine bust nie lengkap dengan shoulder-mounted gatling gun yang cun dari Mark IV itu sendiri. Bila ON power dengan lampu merah pada matanya memang nampak garang. Pendek kata War Machine bust lagi cun dari Mark IV bust pada pandangan Yonz la...

Akhirnya kedua2 bust telah pun menjadi milik Yonz...hehehe

>

No comments:

Related Posts with Thumbnails