Monday, October 11, 2010

Iron Man Heroic Team Up terakhir


Kalau di post yang lepas Yonz cerita tentang Iron Man bust... kali nie Yonz nak story pasal toys terakhir Iron man (ye ker tue?) yang Yonz ada. Bukannya apa, sekali lagi Yonz beritahu yg Iron Man bukanlah my fav. toys to collect. Tapi bila dah tengok set yang nie... memang tak tahan ler. Kena sambar jugak akhirnya...


Toys yang Yonz maksudkan adalah Iron Man 2 'Heroic Team Up' set keluaran Hasbro. Masa Yonz sambar dulu ada banyak lagi stok... sekarang hampir tiada. Dari kedai2 toys besar hingga yang kecik, payah dah nak jumpa... nasib Yonz sambar awal.


Bila dah buka dari kotak dan pegang sendiri... memang feel siot. Tambahan lagi dengan colour metalik dan finishing yang agak baik. Boleh la buat gantian dengan Hot Toys Iron man yang mahal tue... yang nie pun dah kira ok.



Bukan itu saja, Iron Man 2 'Heroic Team Up' ini dilengkapi dengan aksesorinya seperti launching missiles dan blasting machine gun. Set ini juga didatangkan dengan bunyi dan lampu padanya. Bila dah puas pegang terus letak dalam almari sekali dengan Iron Man bust... memang nampak cantik dan ekslusif pulak...hahaha

2 comments:

sw3727 said...

bro , i wanna buy your dirge figther jet . how i contact you , here is my number 0163178488 .. srious buyer here .. hope to hear you soon ! thanks !

Ariyon said...

@Ng contact me by email ariyon176@yahoo.com

Related Posts with Thumbnails