Sunday, November 16, 2008

GoMobile Ekspo 2008


GoMobile Ekspo 2008 adalah satu pameran mobility yang pertama seumpamanya di Malaysia akan diadakan November ini di PWTC. Harap2 pameran ini lebih kurang sama seperti yang di buat di luar negara...Malaysia BOLEH!!!!...

Expo ini bakal mengabungkan rangkaian telefon terkenal, syarikat telekomunikasi, penyedia2 perkhidmatan dan para pencinta2 telefon (mobile mania) macam yon nie berkumpul di bawah satu pameran yang besar.

Click to GoMobile Website

Selaras dengan teknologi maklumat dan komunikasi (ICT), expo ini bakal mempamerkan info2 perkembangan dunia komunikasi, barisan telefon terbaru, aplikasi 'mobile wallet', perkomputeran dan aksesori teknologi yang terkini dipasaran. Yon harap2 pameran ini bukan sekadar jual produk jer...paling penting info2 tentang dunia mobility di utamakan.


Tarikh: 21 hingga 23 November 2008
Tempat: PWTC, Kuala Lumpur

Masa : Dari 11.00 pagi hingga 9.00 malam

Masuk adalah Percuma


Why Take Parts?

GoMobile is an unprecedented opportunity to reach, engage and excite Malaysians. GoMobile is targeted towards driving youths and upwardly mobile young professionals who are digital natives and who want to live fully mobile lifestyles.

GoMobile is the ideal venue to introduce devices data services and applications to people who will be the first to adopt mobility solutions.

  • Introduce and sell your hottest products
  • Stimulate demand and drive sales
  • Reach customers in unique new ways
  • Face to face contact with customers
  • Build brand awareness and loyalty
  • Exciting contests and events

Showcase and sell your products! Strengthen your brand position!


See You There!!!...

No comments:

Related Posts with Thumbnails