Sunday, November 16, 2008

One Drop Perfume

Kali nie yon nak promo satu produk minyak wangi bergelar One Drop Perfumes yang datang dari Egyptian Potion. Produk nie tengah meletup2 di pasaran internet dan menular ke pasaran biasa pulak. Cuba u'll bayangkan, dengan membeli hanya 1 kotak minyak wangi boleh memiliki 8 jenis jenama pewangi terkenal...untungkan?. Mungkin yang gurl kenal dengan pewangi Escape, Ralph Lauren, Estee Lauder, Eternity...yang guy's pulak Hugo Boss, Davidoff, Polo Sport, CK One...semuanya dalam 1 kotak belian.

Mungkin dalam kepala masing2 ingat nie perfume sama macam di pasar malam...ala yang Rm10 satu botol tue. Kalau itu yang u'll fikir...silap besar la. Rozita Che Wan pun pakai perfume nie tau...jangan tak percaya. One Drop Perfume adalah pati minyak wangi asli tanpa campuran alkohol dan air...sesuai untuk kita umat islam. Egyptian Potion adalah pengeluar dan pengimport pati minyak wangi ini. Dengan hanya setitik sahaja badan wangi sepanjang hari (Pati pekat). 1 kotak terdiri dari 8 jenis wangian berlainan dalam setiap kotak dan ianya menggunakan botol 'Miniature Roll On' yang mudah diguna dan dibawa ke mana2.



Di sebabkan Open Drop Perfumes ini setaraf dan diinpirasikan dari jenama minyak wangi antarabangsa, kini Egyptian Potion mengembangkan sayapnya di pasaran luar pula seperti di Vietnam, S'pore, Belgium, negara2 Eropah, UK dan Australia. Harga bagi 1 kotak yang mengandungi 8 jenis wangian adalah RM 40.00 sahaja berbanding dengan minyak wangi terkenal yang mencecah ratusan ringgit. Setakat ini ia tiada di jual di kedai2 ataupun pusat membeli belah...Sila dapatkan di pengedar2 seluruh M'sia. Memang ramai yang dah oder...yang nak jual pun ada. Boleh la buat duit sampingan masa ekonomi tengah merundung nie. Opps...barang bergantung pada stok, so oder dulu yea.

Berminat ????.....

Call / SMS : 013-3427053 (Faatihah)


Keratan Di Media Cetak
Utusan M'sia
Kosmo
Harian Metro
Sinar
Majalah Feminin / Famili

No comments:

Related Posts with Thumbnails