Monday, March 2, 2009

Kahwin oh kahwin...

Dalam bulan 3 nie ramai pulak member2 dan saudara yang nak menamatkan zaman bujang masing2...hahaha. Ada yang dah lama bercinta la..ada yang family suruh la (ada lagi ke??) dan ada yang dah sampai seru..ni kes takut umur dah lanjut la tue. Bagi yang tak cukup duit bila nak kahwin..memang pening dibuatnya. Itu tak cukup..ini tak beli lagi..ada barang tak tempah lagi..perh, memang sakit kepala time tu.

Di sini Yon nak kongsi sikit satu ebook pasal kahwin..

"Apa la ko nie..org tengah pening nak kahwin...ko criter pasal ebook pulak??"


Relaks bro, nie ebook pasal kahwin la..."Ebook Maskahwin yang hilang.." sebut betul2 tau, bukan 'permata yg hilang' tue lepas kahwin boleh la..hahaha. Ebook ini memberi panduan pengurusan kewangan berhemah kepada bakal pengantin..Ia memberitahu kita bagaimana mengumpul wang dengan teratur dan lancar.

Belum kahwin pun kita dah banyak nk fikir..hutang PTPTN lah, rumah sewa la, kereta lagi..tu tak masuk kad kredit dan 'personal loan'. Ebook ini mengajar kita agar tidak menambah beban yg sedia ada dengan berhutang lagi untuk kahwin..bila nak habis hutang mcm tue???... Untuk keterangan lanjut klik di sini

Harga ebook 'Maskahwin yang hilang' nie hanya Rm 20.00 saja..tak mahalkan??..tapi info dan tips2 yang diberikan amat berharga hingga kita bergelar suami isteri. Kalau anda masih ragu2 boleh saja dptkan sample ebook nie secara percuma..amacam?? tapi jika anda beli ebook nie sekarang anda akan dapat 2 ebook bonus di bawah :

BONUS #1 : 101 Idea Romantik

Di dalam ebook ini, anda akan dihidangkan dengan 101 idea yang sangat romantik dan menusuk jiwa, yang boleh anda gunakan bagi menambat hati pasangan anda.Idea-idea yang dipaparkan, amat sesuai sekali bagi menghangatkan hubungan cinta antara anda dan pasangan anda.Dengan ebook ini, anda mampu menjadi pasangan yang paling bahagia dan romantik di dunia.


BONUS #2 : Senarai Semak Perbelanjaan Majlis Perkahwinan

Ini adalah merupakan senarai semak yang boleh anda gunakan di dalam merancang bajet perkahwinan anda. Ianya sungguh lengkap, bermula dari bajet pra perkahwinan hinggalah kepada bajet pasca perkahwinan.Ianya adalah senarai wajib yang perlu dimiliki oleh setiap bakal penagantin di dalam merancang majlis perkahwinan mereka.


Setelah anda memiliki ebook 'Maskahwin yang hilang', Yon pasti anda akan berterima kasih kepada penulis ebook yang hebat ini, Mohd Suhaimy a.k.a shuth

No comments:

Related Posts with Thumbnails