Monday, November 16, 2009

Rizreni : Set Percubaan

Set percubaan Rizreni ini terdiri dari 4 jenis penjagaan yang lengkap dengan harga yang berpatutan. Ia merupakan permulaan yang sesuai untuk semua jenis kulit.

1) Membersih















Facial Wash

Membersih kulit dengan berkesan, membuang sel-sel mati dan mengawal pengeluaran minyak berlebihan akibat hiperaktif kelenjar sebum tanpa mengakibatkan kulit menjadi tegang dan kering. Sesuai untuk kulit normal dan berminyak.

Cleansing Milk
Membersih kulit daripada minyak sisa makeup, kotoran, debu dan pencemaran udara. Membersih dengan lembut dan berkesan serta sesuai untuk semua jenis kulit.

2) Menyegar

Toner
Penyegar yang lembut dan bebas alkohol ini melicinkan dan menutup liang kulit sambil membersih lebihan sabun selepas membersih muka. Ia membantu menyeri dan mencerah tanpa menyakitkan dan mengeringkan kulit. Sesuai untuk semua jenis kulit.






3) Melembab & Merawat

Treatment Cream
Krim ini selamat dan berkesan untuk menanggalkan sel-sel kulit mati tanpa melibatkan penggelupasan yang teruk. Mengandungi ekstrak tumbuhan Arbutin dan Licorice untuk menyegar dan mencerahkan kulit. Sesuai untuk warna kulit yang tidak sekata dan tidak bermaya.




4) Melindungi

Sunscreen
Pelindung matahari kalis air ini mengandungi penuras UVA dan UVB untuk melindungi kulit anda daripada sinar matahari. Sesuai untuk semua jenis kulit.







Berminat???...

Untuk info lanjut, sila hubungi :

Puan Nik Faatihah
(013-3427053)

No comments:

Related Posts with Thumbnails