Thursday, February 13, 2014

Wujudnya Zarraz Paramedical

Zarraz Paramedical merupakan produk rawatan untuk setiap jenis masalah kulit, dan boleh digunakan bagi setiap peringkat umur termasuk bayi... kerana itulah, ia dipanggil "PARAmedical" (separa perubatan). Ia bukanlah produk penjagaan kulit harian yang biasa anda guna, hanya untuk mengekalkan kecantikan wajah,  TETAPI tujuan utamanya adalah untuk merawat. Terciptanya nama Zarraz Paramedical ini adalah hasil gabungan daripada nama pengasas produk ini sendiri Zara dan daripada awal huruf nama Tuan Pengarah Urusan, En. Ahmad Zulfaisal.

Pada awal penubuhannya, produk Zarraz Paramedical adalah dicipta khas mengikut jenis kulit individu yang datang berkunjung ke spa pengasas, Pn. Ima Zara. Hasil dan keberkesanan produk tersebut, Puan Ima terpanggil untuk meluaskan lagi akses pengeluaran produk ini agar kebaikan dan khasiatnya dapat dikongsi dengan orang ramai.

Bagi sesetengah individu, kesan pemakaian produk Zarraz Paramedical boleh dilihat seawal 3 hari pemakaian. Hal ini kerana, mereka sudah pun memiliki kulit wajah yang sihat. Ia digelar PARAmedical (separa perubatan) kerana, Zarraz Paramedical menggabungkan 3 jenis perubatan iaitu Ayurveda, Homeopathy dan Reverse Anti-Aging.

"Zarraz Paramedical datang kepada anda adalah untuk menyelesaikan masalah anda, bukan untuk meraih keuntungan." - Pn. Ima Zara

No comments:

Related Posts with Thumbnails