Thursday, February 13, 2014

ZARRAZ PARAMEDICAL??? Jom kenal.. 

Zarraz Paramedical merupakan satu produk skin care dalam bentuk rawatan dan pencegahan semua masalah kulit serta menambah kecantikan seri wajah. Produk-produk Zarraz paramedical ini sangat istimewa sekali kerana ia diperbuat menggunakan teknologi nano yang menghasilkan molekul-molekul bersaiz nano. Ia sangat mudah meresap kedalam kulit kerana zarah-zarahnya yang bersaiz nano adalah sangat halus.



Produk Zarraz paramedical berdaftar dan mendapat kelulusan rasmi dari Kementerian Kesihatan Malaysia (KKM). Produk ini diproses berasaskan paramedical dan dipasarkan setelah lulus menjalankan Research & Development (R&D) selama 2 tahun serta mendapat pengesahan dan pengiktirafan amalan pengilangan Baik (Good Manufacturing).

Zarraz Paramedical merupakan produk penjagaan kulit yang 100% menggunakan bahan tumbuh-tumbuhan seperti white lily, Apple Stem Cell, Freesia, Frangipany, Peppermint & Rosemary yang diimport daripada Perancis dan Switzerland tetapi dikilangkan di Malaysia. Ianya 100% buatan Malaysia dan mendapat kelulusan Halal daripada pihak JAKIM. 100% Halal, Suci dan selamat digunakan tanpa was-was.

Zarraz Paramedical ini 100% menggunakan bahan semulajadi. Sejarah tumbuh-tumbuhan dan buah-buahan yang digunakan merupakan bahan medikasi yang telah lama digunakan dan terbukti keberkesannnya dalam proses anti-penuaan dan anti –kanser.

Berminat mengetahui dengan lebih lanjut.. Call/Whatapps : 013.342.7053 (Nik Faatihah)

No comments:

Related Posts with Thumbnails