Tuesday, December 2, 2008

Back from GoMobile expo

1st day datang ke GoMobile Expo nie sorang2 jer lepas area jam 1500...Memang yon teruja sangat sampai ambil cuti lah...Masa tue orang tak berapa ramai sangat memang timing cantik. Masuk je dalam PWTC yon terus setting camera, faham2 jer lahh. Sampai je yon kt pintu gerbang expo, yon disambut oleh promoter2 cun dari Maxis. Senyum sana senyum sini...ehmm, nak buat mcm mana memang booth Maxis depan sekali..promoter Maxis bersepah2, bagi itu dan ini.













Mula2 dalam kepala yon nak tengok booth Nokia dulu..Nokia Fan la katakan...Tapi tak banyak yang menarik di booth Nokia cuma bg intro tentang N96, N85 dan Ngage Game saja. Ada la sikit sessi download Ngage game terus ke hp...Yon ingat nak la tengok hp touchscreen 5800XM ke, tak ada??...Sebelah booth Nokia menarik pandangan yon adalah booth U mobile...memang coloufull betul diaorang nie...semangat promosi produk Umobile...Hampir ke semua booth yon pusing...saja2 nk tengok produk terbaru pasaran, produk china/indonesia/singapore pun ada...HTC touch Diamond and Samsung Omnia memang fav. yon...cuma duit jer takde nk beli...hahaha. Sambil2 tue ambil la gambar dua tiga keping sekali.

Dalam banyak2 booth, yang paling hapenning bg yon adalah booth LG. LG ada launching produk baru seperti LG KP500 (Cookie), LG KC910 (Renoir) dan LG KS360 (Qwerty). LG promoter pun banyak yang cun2 tapi kekadang bila yon nak amik picture diaorang banyak yang mengelak...(Kamera murah kot??) takpe...nanti yon beli kamera digital SLR bru tau...huhuhu.













Sepanjang 3 hari expo nie last day yang paling meriah la..tak tau berapa banyak catalog, kertas yang yon bawa balik. Orang pun memang ramai yang datang, cuti sekolah la katakan. Hasil dari pemerhatian yon di GoMobile expo ini...harga2 hp yang dijual tak banyak beza dengan di kedai berbanding dengan PC fair. Disebabkan ianya expo yang pertama di malaysia...masih banyak yang perlu diperbaiki. Moga di masa akan datang GoMobile akan lebih meriah dengan promosi dan harga hp yang lebih murah berbanding di kedai...















Go Mobile Boleh!!!....

No comments:

Related Posts with Thumbnails