Thursday, December 11, 2008

PC Fair kembali...


Akhirnya PC Fair kembali juga dan pada 12/12/08 brsamaan esok, penuh la KLCC Convention center tu macam orang pergi pasar malam. Pikom PC Fair kali nie berlangsung selama 3 hari seperti selalu la...Jumaat, Sabtu dan Ahad. Kalau ikut yon la sepanjang 2 tahun PC Fair di KLCC nie memang full dengan orang lebih2 lagi time cuti nie + dengan hujung tahun + Chrismas lagi. Semua muka2 yang datang macam 'berduit' jer...huhuhu, jangan marah ha.











Pengalaman yon sendiri kalau pergi PC Fair nie memang kena spare duit lebih...sekurang2nya yon takkan balik dengan tangan kosong walaupun mula2nya nak tengok2 jer...hahaha. Apa yon nak cari kali nie??...kalau ikut 'list' banyak, tapi yang utama nak tengok lappy kecik, ala yang EEPC tue...tak kira la jenama apa. Yon ingat nak sambar satu kalau murah la, nak beli untuk orang yang tersayang...cik Kartini kita. Labtop kecik nie harganya bawah RM2k dan brand Lenovo dan Asus dalam target...

Aisey men...takkan barang untuk orang rumah jer...kita ni yang dok kerja pagi siang malam takkan tengok jer kat PC Fair nie...ye tak??. Yon ingat nak survey Handphone baru la (Handphone lagi??...), jenama HTC tue yang touch2 punya. HTC yang baru nie ada 3 jenis yang yon nk tengok, HTC Touch Viva...3G dan HD. kalau cerita nak beli...yon masih tunggu Nokia punya 1st touch screen keluar dulu la.

Pikom PC Fair nie bermula dari 12th hingga 14th Disember ni. Apa2 pun wait and see...kita jumpa kat sana nanti ok...

2 comments:

Anonymous said...

salam..
bro,memang canti blog nie..
kemas dan teratur..
mcm mane ko buat erk..
aku ade jugak buat, tapi x cantik..huhu..
ajar skit bro!

Ariyon said...

salam JutawanSenyap..
rasanya blog nie biasa2 jer..
bru brjinak2 ngan blog pun
bnyak kekurangan..masih belajar
theme blog masih guna yg basic.. ;)

Related Posts with Thumbnails