Monday, January 12, 2009

Akhirnya ku memilikimu...

Tarikh keramat 09.01.09 memang di tunggu2 oleh peminat handphone Nokia 5800 XpressMusic kerana pada hari tersebut handphone ini akan di rasmikan di Pavilion KL tepat 7pm. Invitation dari Nokia Malaysia sendiri dah lama Yon dapat dalam email...cuma nak print jer last2 minit. Masa sampai di sana memang dah ramai orang sebab pentas utamanya di luar pintu masuk Pavilion.







Dah terlanjur sampai Pavilion (Syurga beli-belah org atasan) Yon pun ambil peluang cuci mata kat dalam sekali. Booth Nokia untuk promotion pun ada di dalam dan Nokia Center terletak di tingkat 5. Memang Pavilion ni tempat orang2 berduit jer yang boleh nak lepak lama2...kalau Yon tak tau la.









Bila keluar balik ke pentas utama dah sesak pulak kt luar tue...semua ada...dari Nokia2 Fans (macam Yon), pihak media dan radio...tak lupa juga blogger2 sekalian. Bermula dengan perasmian sampai ke persembahan...oklah tu. Bila dah lama di situ Yon ambil keputusan untuk naik terus ke tingkat 5...Nokia Center...emmm, pun ramai orang.

Yon tak tunggu lama...sambar terus jer...register Zitron warranty, tunjuk invitation yg dah print untuk free Stereo Headset (kalo beli dlm rm5xx) pastu check item dalam box. Yes...free 1000 songs download card ada...dah boleh balik. Sampai rumah jer terus ambil charger untuk 8 jam punya hal macam biasa. Malam tue memang tidur senyum sampai ketelinga jer...hahaha

5 comments:

Hafiz Hanif said...

eh, brape hinggit ek hp nih?

Anonymous said...

nice stuff....

Ariyon said...

Time launch rega dia Rm1499 (ORI)..Kalo AP set skang bleh dpt dlm +/- Rm1200..Nak join the club ker..huhuhu

Unknown said...

ceh..tukar anset lg...u xpe lah byk duit..hehehe..

Ariyon said...

dah namanya minat..nak buat buat mcm mana kan..

Related Posts with Thumbnails